בית ספר האקדמי לסיעוד נצרת

04-6028825

בשורה משמחת לסטודנטים וסטודנטיות באזור נצרת והצפון

בשורה משמחת לסטודנטים וסטודנטיות באזור נצרת והצפון

בית הספר האקדמי לסיעוד נצרת ממשיך להתפתח

אנו שמחים לבשר כי בית הספר האקדמי לסיעוד נצרת הגיע להסכם שיתוף פעולה עם הקריה האקדמית אונו, במסגרתו תיפתח תכנית לימודים אקדמית לתואר ראשון בסיעוד בשלוחת נצרת, שאושרה ע"י "המועצה להשכלה גבוהה". הלימודים יתקיימו בבית הספר האקדמי  לסיעוד הסמוך לבית החולים האנגלי בנצרת.

תואר ראשון בסיעוד B.S.N. זהו תואר אקדמי המקנה לסטודנט תעודה אקדמית ותעודת אחות מוסמכת לאחר שעבר את בחינת הרישוי. התואר מאפשר לבוגרים לעסוק כאחיות ולטפל במגוון מצבים קליניים  – כגון רפואה פנימית, כירורגיה, מיילדות, רפואת ילדים, בריאות הנפש, בריאות הציבור ועוד… ופותח לבוגרים אפשרות תעסוקה כאחים ואחיות בכל מוסדות מערכת הבריאות בארץ.

התכנית הייחודית כוללת, בנוסף ללימוד הסיעוד, כישורי ניהול והיכרות מעמיקה עם מערכת הבריאות וכן לימודים לקבלת תעודה באחד מהתחומים: פיתוח תוכן דיגיטלי או אימון לבריאות.

הקורסים מועברים על ידי מיטב המרצים והמומחים בתחום הסיעוד בישראל, בקבוצות לימוד קטנות ובשיטות הוראה חדשניות המשלבות שימוש בטכנולוגיות בחדרי סימולציה מתקדמים.

פרופ' תורן, ראש החוג לסיעוד, בפקולטה למקצועות הבריאות בקריה האקדמית אונו, אומרת כי "מדינת ישראל משוועת לעוד אחים ואחיות במערכת הבריאות". החוג לסיעוד בקריה האקדמית אונו, המכשיר מזה שנים סטודנטים לתעודה אקדמית של אחות/אח מוסמכות/ים, קיבל אישור של המועצה להשכלה גבוהה לפתוח שלוחה של החוג בצפון, בבית הספר לסיעוד בנצרת , שליד בית החולים ה"אנגלי". הלימודים יאפשרו לסטודנטיות ולסטודנטים המתגוררים בצפון ללמוד בקרבת מקום המגורים, ולהגשים את חלומם לרכוש מקצוע נדרש על בסיס לימודים אקדמיים. התוכנית האקדמית של החוג לסיעוד בקריה האקדמית אונו זוכה למחמאות ולהערכה בקרב סטודנטים ואנשי מקצוע בתחום. אנו גאים בשיתוף הפעולה  עם בית הספר לסיעוד בנצרת להכשרת הדור הבא".

מצדה אומרת ד"ר סלאם חדיד, "מנהלת בית הספר  לסיעוד נצרת,"  כי זה יותר מ-100 שנה מתאפיין בית הספר במקצועיות גבוהה, באווירה משפחתית, וייחודית בהענקת תמיכה מעצימה לסטודנטים. אנחנו נמצאים בהתפתחות מתמדת בשילוב טכנולוגיות חדשות כמו חדרי סימולציה שיטות הכשרה מתקדמות

כמו כן, נותן בית הספר דגש מיוחד בתכניות ההכשרה על ערכי החמלה, הכבוד ההדדי והאמפתיה. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם הקריה  האקדמית אונו ועל התכנית הייחודית, המשלבת חדשנות אקדמית ומחקרית עם ניסיון ומקצועיות בהכשרה  למקצוע הסיעוד.

מתוך אמונה במקומה של ההשכלה האקדמית בפיתוח והעצמת הפרט, המשפחה והחברה, ובחשיבות הענקת תואר ומקצוע יוקרתי, התכנית שמה לה למטרה להנגיש את ההשכלה האקדמית לכל שכבות החברה. לכן, תהיה תכנית מיוחדת בכך שתאפשר  הגעה לתנאי הקבלה לקבוצות רחבות והתחלת מסע לימודים להגשמת חלום ההשכלה האקדמית.