בית ספר האקדמי לסיעוד נצרת

04-6028825

טקס סיום חגיגי לבוגרי תכנית הסבת אקדמאיים לסיעוד 2022

בית הספר האקדמי לסיעוד נצרת חוגג עם בוגרי תוכנית הסבת אקדמאיים לסיעוד 2022 בטקס סיום חגיגי
בית הספר האקדמי לסיעוד נצרת חגג את טקס סיום התכנית להסבת אקדמיים לסיעוד 2022, לאחר שלמדו למשך שנתיים וחצי בבית הספר  על ידי מיטבי המרצים בתחום.
את הטקס חנך, מר יוסף שינאווי, סגן מנהלת בית הספר, ולאחר מכן פתחנו את האירוע בתפילה, מהאב שרבל בנא, אחריו שיתפה מנהלת בית הספר, ד"ר סלאם חדיד, את נאומה בפני המשתתפים ובירכה את הבוגרים ומשפחותיהם.
כמו כן, בירכו מנהלת הסיעוד בביה"ח נצרת, גב' מרתה בחוס, ועוזר בית החולים דר' אמיר עלימי את הבוגרים בנאומים מיוחדים.
האירוע כלל קטעים מוזיקליים  מסטודנט בית הספר מוסטפא כיאל , ששמח את הקהל בקולו היפה,  ובהחלט הייתה הזדמנות לבוגרי התוכנית לשאת דבריהם לצוות ולנוכחים מנציגם הסטודנט  סאמר סבאח.
במהלך האירוע  חולקו תעודות למצטיינים מהמחזור, כאשר הוענקו מענקים כספיים ל-4 הסטודנטים שזכו במומצעים הגבוהים ביותר.
את האירוע חתם מר כמאל דהמשה, מרכז המחזור, במילה קצרה ממנו, על ייחוד מחזור זה במהלך הלימודים והצטיינותם בבחינה הממשלתית, ולאחר מכן חילק תעודות לכל הסטודנטים יחד עם סגל המרצים בבית הספר.
ד"ר סלאם חדיד, מנהלת בית הספר, משתפת אותנו: "המחזור הזה, מחזור מיוחד, תקופת הלימודים שלהם לא הייתה קלה עם כל שיטות הלימוד החדשות שנכנסו לעולמנו בתקופת הקורונה. למרות כל השינויים והאתגרים, הם הצליחו ובגדול בתחומם.
פונה היום לבוגרים ומוסרת להם את התעודות לאחד המקצועות האונושיים, שמחייבים אותנו לשמור על מסורת הסיעוד האנושית הדורשת עבודה קשה בתחום האקדמי וגם המקצועי.
בשמי ובשם כל הצוות, אנו מאחלים להם הצלחה ומצוינות בקריירה  שלכם".
ראוי לציין שמחזור זה כלל כ-70 סטודנטים, שרובם עברו לאחרונה את הבחינה הממשלתית בסיעוד, ומה שמייחד אותם היותם מחזור "הקורונה", שהחלו את לימודיהם עם התפרצות מגיפת הקורונה בעולם, אבל כלום הרתיע אותם מלסיים את הלב האקדמי  ולקבל את תעודת ההסבה לסיעוד.